Zpravodajské knihovny

Zpravodajské odkazy kterými se knihovna řídí: CZ, REG, AT, EGY, AHR, APP, IRI, TASS, RU, KUNA, Haló, NiW, NINA, ARM, ARP, KCN-2, TK, MTI (registrace), SAB, LANA, NNN, AVN, IRIN, BERNAMA, INDIA, NNA, ABNA, PETRA, ML, GR, BNA, GNA, PL, APS, TNA, MHB, LIBYASOS, SANA-2, PT, ALT, PRA, RI, BERNAMA, PM, RT, IAEA, AG, BL, UN, MON, Právo, CIW, XIN, OANA, PČR, AČR, ..., další

NEJSEM ANTISEMITISTA: ANI S TÍM NESKANCUJU!: PiNews


Můj názor na Islám není z vašich, ale není nijak protizákonný. Terorismus na těchto stránkách výlučně kritizuji, byť nevynechávám z kritiky NATO a jeho spojence, které terorismus v mnoha ohledech přiživuje, a byť zařazuji mezi teroristická hnutí i jiná, než majoritní tisk.

Převážně úřední novinářské stránky arabských a muslimských států, které zde kopíruji či předčítám, zasluhují masivní podporu a radost, protože terorismus nehájí ani nepodporují.

Mnohá zvěrstva, která tyto stránky evidují k existenci občanského konfliktu v Libii většinou v obrazové poloze pouze komentují stav v Libii popř. v Sýrii, kterého si média do roku 2014 nevšímaly, protože to měly najatou armádou USA zatrhnuté nebo co.

Proto zde tyto archivní materiály zobrazují časy ale i místa v revoluci, kterých si nikdo nevšímá, a bylo by bývalo mohlo být hlášeno, že v Libii se nic nestalo, krom včasného zásahu NATO a úspěchu, kdyby nebylo těchto obrázků a textů přenášených přímo z Libie.

Také proto je dnes celkem známý fakt, že je to v Libii k nedýchání. Média v tomto smyslu zklamala a klamou dodnes, kdy si situace v Libii již prakticky vůbec nevšímají, ačkoli lidé tam zdaleka nežijí v režii nějakých klidných moří, a naši pozornost zasluhují zejména potom, co jsme tam dopustili!

Jakýkoli obsah zobrazující násilí nemá k němu navádět, ale naopak dokumentovat, že celá údajná revoluce na východě je série umělých pučů a NATO-sponzorovaných obratů, které utíkají pravdě před očima. Jsem proti násilí a proti diktatoriálnímu převratu v ČR, zastávám levicový názor skoro na všecko. Chudí jsou tím co hlásím i mým problémem.

Pokud jste došli k závěru, že jsem Al Kajda, pak je to nedostatkem vaší pozornosti, a zahlcenost anti-muslimskou propagandou v tisku i ve světě. Již na příklad pět let nefunguje v Čechách žádný Český web, který by psal o islámu nějak vážně a odborně by se jím zaobíral. To co vám google nebo seznam na dotaz o Islámu vylistoval bylo vždy něco Konvičkovského nebo horlivého, ale rozhodně nic muslimského, abyste si byli mohli učinit i vlastní názor. Vedle toho také nikdo na internetu vám nepodal takové informace jako já, takže moje násilí vyobrazující stránky jste zřejmě nepochopili ve správném kontextu. Tisíce chlapců po celém světě se zabívají tímtéž co já, jen nemají doposud nikde prostor promluvit o tom, kde tisk zklamal. A není v politickém zájmu elit tato odložená témata zločinů v cizích zemí řešit, zato jsou nám denně předhazovány různé kousky, ke kterým nás ve skutečnosti zahlcují informacemi nestoudných rozměrů, jen nás na ně neupozorňují a nedolétají k nám ani nějak samy a pravidelně. Proto se tyto i jiné často u mě jmenované webovky nelišejí od policejních prací, a jejich postupy ale i důkazové metody se překrývají s vědou z márnic. Výsledkem těchto prací bývá sociální náhled na témata i události v různých Islámských zemích, to jest něco, co je médii zcela opomíjeno, na vrub ozubené, ochcané a beznohé, ve vás uložené propagandy, kterou stačí rozechvívat. Média dodnes uzemňují témata o odporu v Libii, a svými výklady podporují diskusi o migrantech, tam, kde již dávno není etická: na př. vybízení k jejich srovnávání s příživnickým komandem, které nás přišlo přepadnout. Veškeré země, jež nejsou součástí NATO ani nejsou ohrožené zapáchající tůňkou západního tisku, pro který je Kadáfí diktátor, přijímají uprchlíky po tisících, a nepáchají při tom nějaké zlo. Některé během posledních deseti let přijaly i milion uprchlíků, a život v nich se nezměnil. Noviny a redaktorské kousky v těchto zemích k rozhodnutí ani nepokrývaly oblast rozhodování, protože v těchto zemích se přijetí uprchlíků bere za solidární zákon, o němž není radno diskutovat. Vedle toho, že nás média ignorují, a pokud tak nečiní naši političtí vůdci, perou proti nim i tu nejužší propagandu, udržují pozornost od nás a nad námi pomocí udržování nezdravých diskusí a uprchlictví rozmnožují ve fázi hrůzné krize, ačkoli to zdaleka není nutné, nebo přehnaně nutné a důležité!

Nejsem tu nijak rozezlený na média, naopak podporuji jakékoukoli snahu na jejich straně změnit situaci. Nicméně soukromá média se diametrálně liší od těch státních, a zvláště ve snaze změnit věci, která tedy absolutně chybí. Přeji si aby se média změnila, nicméně značná oblast světa se odehrává mimo ně, a o těchto událostech, které jsou jinde v popředí tady především informujeme. Mezi tradičně cenzurovanými zeměmi jsou Severní Korea, tradičně také nikdo v médiích nezpochybňuje smyšlenky o koncentračních táborech v socialistických zemích, a přitom bez pokus propátrat se tamními informacemi nemůže běžnému člověku situace v těchto zemích žádný smysl. Jsme proto udržováni mimo smysl v jakékoli zemi, a jen tam, kde má NATO v čele s USA svůj zájem, perou média negativní informace jak na dračce. Přitom jen lehký závan informací odtam značně očistí vzduch od nesrozumitelnosti. Neobejdu se bez těchto informací, a tak je vybírám pro vás.


V roce 2011 NATO přispělo v Libii k tragédii, média posloužila prostě k vymývání mozků našich lidí, zatímco zločiny, kterých se dopouštěli v Americe uznávaní "rebelové" byly kompletně zamlčovány, na absolutní a nehygienické minimum vyjímek. Aktivně předcházím tomuto stavu věcí v Libii a mnohých zemích tím, že o nich informuji celkově, nikoli kompletně, a nevybírám něco, co by mě zajímalo, nebo v čem bych měl zájem od někoho datý, ale o tom, v čem byste mohli či měli mít zájem vy. Zahraniční zprávy krom propagandy o volbách v USA a proti různým politickým vůdcům (aka diktátorům) v oblasti zájmu USA, tj. v Asii, v Africe, Jižní Americe, Východní a Střední Evropě a v Orientu tvoří menšinu v celodenním tisku, a to já obcházím, a dodávám celodenní tisk ze zahraničních oblastí, a to zejména i z takových, z kterých je chudému člověku i jeho volenému zástupci dovoleno u nás v západním bloku dovoleno promluvit jednou za padesát let.

Snažím se předcházet neinformovanosti našich občanů, a tak omezit možnosti pro-válečné propagandy ve veřejných médiích a zabránit tak válce v cenzurovaných zemích vůbec: taková Malajsie a Libie byly a jsou velice cenzurované, a snadno na to doplácí. Většina tohoto "rozvojového světa" oplývá tiskovými agenturami, často připojenými k úřední vývěsce webu vlády (podobně jako u nás www.vlada.cz tak www.gambia.gb) a ty naprostou většinou předkládají své texty a obrazy ke schválení v anglické podobě: to jest to, co ti tisk nepředkládá, občane!

V Libii řádila Al Kajdá, a u nás se o tom nesmělo nic povídat, přestože spáchané zločiny vedly ke genocidě. Také se tam za přispění Američanů dostali k ropě teroristé, a proto jsou dnes tak rozšíření a nenapravitelní, nakupujíce si takovou výbavu, s kterou se někdo další pochlubil na chytrém telefonu na webu, od bazuk až po pušky, a ve svých obrněných vozech se tváří jako hrdinové, ačkoli zastupují tak neoblíbené hnutí, jako je Al Kajda a Islámský Stát (zkratkou ISIL nebo také ISIS), jehož zájmy vyhnaly miliony lidí do Evropy, protože jde i o vyřezávání jazyků ve jménu Božím a podobně. Stejně jako nejsou masy chudých zastoupeny ve vládě světa, tak aby podle toho reprezentovala hodnoty člověka a lidství, tak nejsou ani v tisku, který dostáváme na západě pod nos i s Henleinovským kopancem do zadku, když naši skuteční páni nezasluhují již ani aplaus. Proto masový tisk (též mainstreamový, podle výrazu pro "hlavní proud," který je z angličtiny) napomáhá konfliktům a přímo přehlíží šíření neonacismu a fašismu na světě. Proto nereprezentuje masu černých lidí, kteří byli týráni v Libii. Bohatí se baví vyvíjením nových webů, na kterých se setkáte s nepravdami o Islámu, o Libii a o vědě.

O zločinu zde mluvím jako o zločinu: tak ať již to nikdo nepřehlédne. A sundejte ty předsudky proti muslimům, pro které vám můj web připadnul jako nacistický, když je antinacistický: na př. když jsem pod obrázek rozmasakrovaného kluka napsal "Toto je zločin NATO" a vy jste mohli přes svoje předsudky vidět, jak se v tom vyžívám, a utryskávám abych mohl letět, abych to mohl vydávat, takovéhle prdy, že jako je to zločin a tak, jen tak. Spočítejte weby, kde vám předvedly zločiny Libijských rasistů nebo náletů NATO, a napsali vám, že to co vidíte není omluvitelné, a je to zločin. Nebylo jich málo, ale nebylo jich moc. Ale bylo to u mě. Ani na Ukrajinu jsem nezměnil názor, a pokládám převrat za podporovaný ze zahraničí a uzpůsobující si prostředí i tichou podporou fašistů a banderovců, kteří zde páchali velká zla, včetně probodávání nýty na dveřích nějakého kojence. Jen se již věnuji jinému odvětví celé otázky.

Snažím se zasahovat globálněji, šířit náš názor širším okrajem. Lépe mi vyhovuje diplomacie a kultura. Dále se zaměřuji na chudé, neoprávněně napadené ale i cenzurované země, zejména Afriku a Asii. A ono také po tom všem co jsem z těch třech válek viděl a zpracoval, a až lekturně zaevidoval (zkuste si uložit mé práce od r. 2014 a podívejte se, co jsem zaevidoval, a srovnejte si s jinými autory), už nejde se na to všechno moc dívat. Tečou mi nervy, a značně se mi oslabilo srdce. Celý rok 2014 jsem u sestříhávání videa na fotky proplakal a značně z toho zbředly nervy. Je to márniční dění, ve kterém běhají neoznačení civilisté, kteří jsou vybíjeni holí, a nikdo na západě se o jejich osudy nezajímá, zatímco o jejich zemích jsou v těch samých tichých doktrinálních médiích přednášeny slohy na téma jejich zemí a zájmu o ně! Za ty dva roky jsem celý z toho sedání a také ze své chudoby, zvláště z toho násilí co jsem viděl a zaevidoval znemocněl, zastrašil se, i když ne před kapitalismem, ani pro pohodlný život. Jsem již o třisto let starší, a nad fotkami rozbitých městských čtvrtí v Babylóně už ustavičně pláču. Chci aby hlasy těchto zemí zazněly, a po čínském politickém způsobu nepřetiskuji jenom zprávy "režimních" autorů těch režimů, které vyloženě uznávám, ale i těch, se kterými mám "manické" problémy. Mnohé své politické problémy a přesvědčení i to převlíkání jsem pro tento účel a toto ocenění socialismem překlenul, aby mohly zaznít i dva názory lačných soků bez nějakého mého soudu, který bych jim do článku propagoval: tady je Kadáfí, od jehož úcty jsem neustoupil dodnes
.


Jsem tady, ačkoli to i někomu bude připadat hloupé, za náš národ, tj. český, i když kvůli tomu budete proti mě vystupovat, je to tak: nejsem tu sám, nejsem tu v národě sám, ani vás nemám sám na starost. Tak se kvůli tomu nevražděte, a stýkejte se mezi sebou jak chcete, dokud vám něco nepřijde do cesty. Družte se a pokud vás to udruží, tak se milujte, budou vás utloukat, ale bijte se. Nenechte se zadarmo někde prokvákat, že jste Čech, a nejraděj pijete alkohol a tvořte se, ať jste do fronty, a ať se to vyklidní, ať je tu opět klidná situace.


Nemáš-li co dělat, nepřispívej mi, ale přispěj sám sobě. Pokud mě chceš podpořit, podpoř sebe a svoji republiku, mysli na chudé a něco s tím dělej. Pokud chceš nějak podpořit tuhle stránku zalinkuj ji, a pokud chceš nějak pomoci s reklamou, tak to klidně prohoď. Přidat se ke mě je nejjednodušší asi tak, že si budete / budeš dělat co chceš, a přidáš se sám, jak si představuješ: třeba vlepíš jednou za týden nějaký příspěvek ode mě na svůj web a pod. Anebo stačí přeložit nějaké věty ode mě, a předat za příspěvek.


Jsem trochu jak inženýr "teď tady byl." Takřka všechno co jsem na tomto webu chtěl se mi postupně vyplní, je to vidět, ale jsou kolem mě další čtyři, kteří to mají také v hlavě nějak v pořádku, a věci které chci já, chtějí postupně i oni, a oni je uskutečňují. Proto mám dost důvodů přijít si jako původce některých změn ve světě, zato však mám i velké důvody nepřičítat sám sobě v tom nějak váhu. Vždyť přece dění ve světě by neměl sledovat jeden vůdce a všechno jim kreslit, co jak má být, ale mělo by se podílet co nejvíc lidí, aby tomu nechyběla kreativita a hrany, a aby to nebylo pouze z dálky, ale z blízka, aby to nebylo o krutovládě a zdálky přitahovaných otěžích, ale o celé lásce projevované k lidu, o nároku národ od národu poučeném zkušeností, která neseběhla od svých vlastních a vyslechla jich!


Žiju sám a nemám co dělat, tak dělám tohle, a neberu to za avantgardu, ale altruistickou práci pro druhé.


záložní web / mirror site

jó jó Úžasný !!!!!Noviny a jsou celé obsahové a není žádné omezení klikání! - a nemusí se za ně platit. Ne že se musí platit! Zdalipak že ne!!! autoři se nekopírují nějak mezi sebou a ani tak tu nejsou ani tři, ani dva, jako se tu psalo (v některých prohlášeních jsem používal "my" aby můj blog vypadal tajemněji), ale zdalipak tu nejsem jako autor sám.


Převzaté články v původním znění se zde zatím střídají s původními články. U těch je jasně vyznačeno od koho jsou a jak k nim přistupovat. Mé vlastní názory jsou jasně označeny autorstvím Matěje Kaspera, Satana Hnusného nebo PíNews. To jsou stejný subjekt a ne někdo jiný. Obrázky s kolkem píNews jsou často otisky obrazovky z autorských prací jiných autorů, ovšem zcela unikátního výběru zaměření na rámec.>>>

Další upozornění

pátek 5. září 2014

§61 Miniethika [2014edit]




Ani Boha, ani Lásky nemusím mít před sebou, avšak normálně se obejdeme i bez opaku... Většina, s vedlejším produktem situací zmatečného ústupu či altruismu - mezilidských otázek je řešitelna stejnou mírou pro zbytečné u sebe i druhých: v tom dokonce i slušnost, zřetelná zejména u Arabů, že neslušno zbytečně na sebe klást je zbytečně druhého urážet - neboť nikoli předpokládá se, nýbrž je to tak, že druhý může vzíti břemeno celé (~ zda to říká či neříká?).

Smrt je otázkou malou - chápeme-li rozdíl v svém dílu, že zdařilé či nedokonalé jest, pak život také náš dílo, které nám takto posuzovati umožněno jest. Neslušnost opáčená poukazem jest kritikou dílu života našeho - čili i bez plánu a cíle v kdejaké drobnině i veličině možno chovati se dobře. Alkohol za volantem není chybou, již zločinem vně morálních soudů, pro soud obecný tedy, nicméně chyba v chování a soudu, vnucená situací, která nás nenechá ni myslet ni vše řádně probrat, prodiskutovat s kýmkoli, komu to hodno, kdo k tomu hodí se, pak určitě není taková situace věcí morálního soudu, leda, že jsme zkrátka cosi "řídili bez řidičáku", ačkoli k tomu bylo lepších a to jsme věděli -

A "láska" k ženě, či bližnímu, není ničím jiným, než nikomu nic nevnucovat - čili zbytečné na sebe či onoho klopit: láska k ženě zejména může být lépe chápána jako láska k dětem vůbec. Když se nic zbytečně nepřehání, a nic zbytečného nechce, vyplyne z toho cosi předžidovského - zde pak již předepsáno volno od žen, přísloví o velikosti boty, slušnost býti v manželství: čímž však řečeno pouze tolik, že pro většinu, a to hraniční většinu lidí, není vůbec rozumno o manželské nutnosti jaksi pochybovat, ba je u této massy hloupé, zavádějící a znezdravující; čili člověk s dobrými důvody žít sám je sice možnou, ale extrémně extrémní nepravděpodobnou variantou. Čili namísto lásky k ženě v podstatě nastupuje měřitelná - a lépe-li rozlišovaná každým u sebe - kooperace.

Rovnost, tím pádem snaha kooperovat spolu (ponechej si jako trpělivost), je teprve rovnost a láska - naopak "láska", jak ji v Evropě rozumíme je čistá fikce, nezakládající než se na vnitřním zmatku, jehož impulsivní ústupky k vývodu pokládáme za cit. Jistě v tom zamíchána časná nálada, libost okamžiku, libovolně i kompensačně obnovované vzpomínky, běžná hluboká samota, nesamostatnost (patologická závislost na pohlavním doplňku myšlení; původní láska k dětem a pragmatický náhled na budoucnost rodiny vyrvané z tradiční společnosti a převrácené na potřebu toho druhého, oploštělou od úvah o rodině a dětech, mnohdy až na dno), emocionálně-pohlavní stereotyp (iluzivním prožitkům pohlavní lásky a zejména zamilování v Evropě prospívají tedy i zvyky, bonton a nikoli zanedbatelně veteš návodů a rad usídlená v liberálním tisku a účelně smě), ikonizace obličeje, fikce hodnot - toto vše stojí pod prázdnou, většinou, proklamací "já tě miluji", a vedle otázka "miluješ mě", je už zcela blábolem - jeden neví, co vlastně chce vědět, co slyšet, ani zda tomu bude lze věřit, a druhý lapá v prázdné hlavě po odpovědi, která dává asi tak smysl jako "kolik jseš hodin?".

Rozhodně nechci cynicky tvrdit, že takto spárovaným lidem na sobě nezáleží, a lze je bez bolesti od sebe odtrhávat anebo bez následků na společnosti mezi sebou náhodně pomíchávat. Spíše se cítím při pohledu na slepotu kterou mají lidé k deformacím a u pohlavnosti přímo k zbídačení své společnosti oprávněn k tomu poukázat na nevědomost společnosti o tom, co vlastně tvoří pod láskou. Cítím se pověřen mluvit o věcech, ideách a smyslech, které člověk Evropy přikládá svým pohlavním vztahům, nelítostně jako o fantaziích a ubohostech.

Výsledek tohoto pojetí "základu rodiny", vece "lásky", přiložíme-li kontemplativní předivo psychologických sloupků o rovnosti a partnerství je zřejmý: někde, kde již jsou u sebe lidé strašlivě navzájem neslučitelní, cítí lásku jako závazek - neboť nemá onen obsah, natož nějaký zřejmý obsah, pokouší se tito stabilizovat své "cosi" rovnoprávnou metodou partnerství, přičemž právě rovnost není rovnoprávnost: na rozdíl od soudnictví a právnictví, rovnost nelze bezprostředně vytvořit, ani jí zvýšit. Jistě, pokud čirou náhodou či s pomocí Boží překonají tuze dlouhý čas, takže se ty jejich vlastnosti, které je odlišovaly vylámou a vyfoukají, zůstanou pro nás navzájem oddanými manžely. Evropskému konceptu lásky za to však budou vděční asi tak, jako jsou děti v nemocnici vděčné za první okamžiky procitnutí své matky dotyčnému řidiči tramvaje, kterého přepadla hodina (vzplanutí a vzpomínky jsou jim tímtéž čím je rodině zachráněného horolezce uvolněné lano, u vedle včasné první pomoci která mu pomohla).



Toliko rovnoprávnost může být smysluplnou metodou pro jinak již ideální pár - jsou-li oba natolik temperamentní, že by se kvůli volbě "dovolené" ubili, ale natolik kooperují rozumně, že si rovnoprávnost zavedou jako každoroční střídání toho, kdo bude cíl výletu vybírat. V takovém případě je rovnoprávnost spíše věcí pohodlí a klidu, než manželského spasení•

Jediný problém vhodné protipůlky je, že k tomu třeba zrušit šilhavosti a naučit se ani tak ne trpělivosti, jako spíše jasného vědomí, zda chceme cokoli v Tento čas, nebo zda jedno jest kdy, nebo jak vzhledově - člověka chceme.

Zásadní chybou Evropana pak je domněnka, že ve stejném městě je někdo, s kým si nezkazíme život, ba i přesvědčení, že právě v jiném městě - daleko spíše - někdos takový.

Zcela hrubou chybou názoru je "láska na první pohled", neboť tuto schopnost mají právě ti, kteří měli nejdříve štěstí v tom, že se našli a poznali: jinak první pohled nikomu z krásy očí toho druhého nevyždíme. Čili na první pohled se nikdo nezamiloval, leč našli se tak mezi massou odjaktěživ svoji, pročež uměli se dívat.

Hledání je vůbec nejhrubší oslovinou. Tak jak je jedině možno cosi jako hledání praktikovat, můžeme mluvit pouze o sbírání a vyplivování, nebo dokonce kachní přečvachtávání červů od bláta: hledání předpokládá buď extremní případ duševní slabosti, šilhavosti či tupý rozum a silný žaludek - výsledek je však skoro bez vyjímek - hroší žaludek a roztrkaná hlava. A hledáním určitě nemyslím anonce anebo nesmělé vyčkávání, naopak, hledáním míním to čím v Evropě prochází jasná většina nezaměstnaných.

Smysl života je pak pro toho, kdo nechce nutně být hrdinou či ničitelem všech, právě život takový, abychom se sami sobě líbili - čili abychom nebyli pouze ohyzdná nápodoba názorů, které jinak musíme o lepším člověku myslet a říkat. Ti co pak myslí jiné než říkají, snad potřebují pomoci od těch, kteří teprv jsou jinak než myslí. Ti kteří jsou zrcadlivým odrazem svého názoru, tak, že jim lze po řeči přitakat, mají zatraceně překvapující štěstí.

Nutkavá touha znát nějaký "pevný" smysl života je pouze odrazem naší křehkosti v rozviklaném světě: pouhá slova smutku, zlomenosti či nespokojenosti, že vše je opravdu zlé co lidstvo umí, a že spravedlnost je zřídkakdy vlastností člověka - natož prostředkem státu: spravedlnost státní už je pouze prostředkem závisti, nenávisti, hákem na vytahování majetku zpět ze zlodějů. Samotný člověk toto ("proti všem") nespraví, proto měl by sám být tak dobrý jak se sebou má být spokojený v svém názoru přiléhajícím, a spravedlnost světa nechat snad těm, kteří nemohou než kvasit, řvát a závidět. Pokud tedy není zrovna "Šalamoun", že by přetékal jak ostrým zrakem, tak časem a pomocnou rukou, i radou neplanou a vtipnou. Málokdo je "Šalamoun".

Žádné komentáře:

Okomentovat